UPOZORNĚNÍ: Online platby pomocí brány ComGate jsou v testovacím režimu.

Jak na skoliózu?

27.11. 2020

Co je to skolióza?

Skolióza je jedním z nejčastějších ortopedických onemocnění, při kterém dochází k deformitě obratlů v různém směru i rozsahu. Nejčastěji je skolióza odhalena v útlém dětském věku, může se ale objevit i v dospělosti. Touto deformací páteře trpí nejčastěji dívky ve věku 8 až 14 let, v o něco menší míře pak i chlapci.

Dnešní medicínou je skolióza vnímána jako porucha růstu páteře a lečí se speciální rehabilitací, ale také nošením korzetů nebo ve vážnějších případech dokonce operativním zákrokem, který může být zejména pro děti a jejich rodiče velmi náročným zážitkem.

Řešení skoliózy nošením korzetů či operací ponechám raději bez komentáře, neb nejsem zdravotník. Za rehabilitaci pomocí cvičení ale dám kdykoliv ruku do ohně. Během své pětadvacetileté praxe fyzioterapeutky a pohybové lektorky jsem si již mnohokrát ověřila, že vhodné a pravidelné cvičení dokáže i s velmi deformovanou páteří zázraky. S tou dětskou pak především.

Vyřešte skoliózu jednou provždy. Online, ať už jste kdekoliv

Protože mi současná situace neumožňuje potkávat se s vámi tváří v tvář, ať už na kurzech nebo individuálních lekcích, rozhodla jsem se vám přiblížit a pomoci alespoň takto virtuálně. Vytvořila jsem pro vás komplexní online cvičební program Skolióza, ve kterém vás provedu jednoduchými, přesto velmi efektivními cviky pro vyrovnání páteře.

Co můžu od kurzu Skolióza čekat?

Obsahem mého video kurzu je systém cvičení, který vám ukáže novou cestu, jak ke skolióze přistupovat. Naučím vás, jak postupně a nenásilně změnit pohybové návyky – v chůzi, běhu i úplně obyčejných každodenních činnostech. Aby se vám už nikdy nestalo, že sebou jen bezmyšlenkovitě plácnete do křesla s nohou přes nohu a páteří zkroucenou do pohodlné křivky skoliózy.

Systém cvičení, které vás v tomto kurzu naučím je jednoduchý, pečlivě propracovaný a přinese vám radost z každého pohybu. Celý program je poskládaný ze sedmi navazujících lekcí o rozsahu 10 – 30 minut a je vhodný i pro úplné začátečníky.

Abyste věděli, do čeho jdete, můžete zdarma nakouknout do ukázkové lekce. Pokud si kurz zakoupíte, přístup k videím vám zůstane už navždy.

Být pozorný ke svému tělu a převzít za něj zodpovědnost je pro mnoho lidí nemyslitelné či nezvladatelné. My se ale společně naučíme krok po kroku naši pozornost přirozeně vrátit sami k sobě, ke svému tělu. Často se mě lidé ptají, jak dlouho každý den cvičím. Ráda odpovídám, že necvičím vůbec nebo naopak pořád 🙂

Věřím, že správný a anatomicky koordinovaný pohyb je sám o sobě léčbou. Srovnání skoliotické křivky páteře bude pro vás pouze pozitivním vedlejším efektem celého kurzu. To vám slibuju.

Renata

Pravidelné tipy nejen pro zdravá záda, výměnou za váš e-mail

Přihlášením k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů.
Slibujeme, že je budeme chránit tak, jak nám zákon č. 110/2019 Sb. káže.